Kongregace Milosrdných sester III. řádu sv. Františka pod ochranou Svaté Rodiny převezme od kraje Vysočina Domov důchodců Velký Újezd. Více informací ZDE.
Kongregace Milosrdných sester III. řádu sv. Františka pod ochranou Svaté Rodiny převezme od kraje Vysočina Domov důchodců Velký Újezd. Více informací ZDE.
This entry was posted on Úterý 27.4.2010 at 6:42 pm and is filed under Zprávy. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Zase si nějaký Hamiš řekne, že jsem blbec a bude mít pravdu. Je to sice dobrá zpráva, ale jen relativně, delším časovém horizontu špatná. Já mám totiž jednu zásady, že o důchodce se má starat vlastní rodina. A pokud je tu berlička DD, pak není tlak na rodinu. Staří lidé mají být doma, mají se o ně starat děti a doma taky mají umírat. To je cíl. Těžký. Ale vše je potřeba posuzovat z toho hlediska, jak to ono tomuto cíli napomáhá. Takže, kdo to čtete, napište si to na řemínky a dejte si to na čelo, na zápěstí atp. A Vy, cinicie, k tomu taky pořád přihlížejte při výběru zpráv. Díky.
Nikdy jsem neřek, že jste blbec, tak si nevymýšlejte, mučedníčku.
Nejsem „nějaký“. Jsem jen jeden.
O důchodce se ideálně má starat rodina, jenže co když žádnou nemají?
Ve Vídni prý, podle arcib. Duky (nevím, zda má aspoň miniaturní ideu, jak to otočit), prý žije ze dvou mil. lidí jeden milión singlů. Neříkám, že je lepší nechat je svému osudu, který si vybrali, jen říkám, že si vybrali špatně a že by je nikdo neměl – při zacován solitarity – v tom podporovat. Každý svého osudu strůjce – i ten singl, často sobecký.
Zopakujte si evangelium.
Někteří lidé se oženit nemohou. Pokud by tak učinili, nešťastní budou oni i ten, s kým spojí svůj život.
Jistě, pokud se někdo odmítá ženit/vdávat z pouhého sobectví, je to věc jiná. Jenže to už zase mluví o voze a o koze.
Svatý Pavel ostatně…však víte co říká o životu v bezženství.
Jo. A další mají prostě smůlu.
Jo, to jsem si zopakoval, co bylo dříve hlásáno o čtyřech naplněncch stavech (zhruba): panenství, řeholní život, manželství a vdovství. Ovšem moderní hlasatelé hlásají to, co Vy: je ještě pátý naplněný život -singl; třeba ti, kteří „se oženit nemohou. Pokud by tak učinili, nešťastní budou oni i ten, s kým spojí svůj život.“ jako bych slyšel P. Halíka – neučil jste se u too psychologa? Taky se dnes říká, že jiný důvod pro naplněný život singla je třeba, když se rozhodne dělat baletku – celý svůj život obětuje druhým, že ano? Kdyby svůj jedinečný talent takto neobětovala, nebylo by tolik štěstí – ani u ní, ani u těch terým slouží, že ano? Apod. se to dnes říká. Nechci se s Vámi přít, s těmi hlasateli moderních názorů si do diskuse, no, netroufám.
Máte problém s pochopením mého textu?
Kde hlásám, že život „single“ je v pořádku?
„Jistě, pokud se někdo odmítá ženit/vdávat z pouhého sobectví, je to věc jiná.“
Dobrou noc
A jak se podporuje někoho v „singlovství“, respektive jak se od toho ty lidi odvrací podle Vás? Jak odvracíte Vy lidi, co jsou single, když je kolem sebe vidíte? Docela by mě to zajímalo. Podle mě arcibiskup kritizuje ty „single“ osoby, které žijí v nemanželském svazku, ačkoli mají třeba i několik tzv. partnerů, pouze s nimi odmítají uzavřít nerozlučný svazek a založit rodinu. Nikoli to, že někdo není povolán k tomu, aby žil ve svazku s druhým člověkem, a proto žije sám.
Je lepší být single než se vdát či oženit za bezbožnou osobu s destruktivním vlivem na spásu. Znám několik původně katolických individuí, které díky ohromné touze po svazku s opačným pohlavím vydaly v sázku vše, co dosud ctily a respektovaly. A nyní slouží jinému pánu a vůle obou je velmi odlišná.
Láska je nejjistější formou apostaze, jak říká Dávila.
Jo, souhlasím.
1. „Je lepší být single než“ – proč se díváte dolů a ne nahoru?
2. „arcibiskup kritizuje ty „single“ osoby, které“ – pokud to tak je, nedělá nic zvláštního. Dobré by bylo, kdyby kritizoval tu životní nenaplněnost, jak jsem ji tu vyjmenoval.
3. „Jak odvracíte Vy“ – blízce (třeba tím, že to tu píšu, nebo apelem na naplnění životna) a vzdáleně (tím, že jsem proti tmuto zaopatřovacímu systému – důchody, podpory atd. – a jsem pro jeho nahrazení systéme rodny a širší rodiny – klanu či kmene, tedy pro to, co se naopak Západ snaží v Asii zničit, rozbít).