Zbláznil se Halík, nebo ChristNet?

Christnet vydal jakési Vánoční prohlášení Tomáše Halíka, vněmž náš milovaný monsignore tvrdí, že Halík je jeho agent na Hradě a až se on stane prezidentem, potvrdí Hájka jako vicenkancléře, nebo ho dokonce povýší na samotného kancléře. Což znamená, že požadavek arcibiskupa Duky, aby se  Halík s Hájkem smířili, je nemístný.

K tomuto se nabízí jediná otázka: Zbláznil se Halík (a ChristNet), nebo jen ChristNet?

Ignác Pospíšil

11 reakcí na Zbláznil se Halík, nebo ChristNet?

  1. Pavel Kamir napsal:

    Což takhle okořenit si život špetkou smyslu pro humor, pane Pospíšile?🙂

    • cinicius napsal:

      To dělám dennodenně, ale jaksi se vždy snažím udržet si při tom určitou hladinu vkusu. Navíc se nesluší zařazovat bez patřičného uvození humorné kusy určitého typu do regulérního zpravodajství. Omluvitelné to může být tak o silvestru či aprílu, ale nevím o tom, že by se tyto svátky humoru slavily 15. prosince…

      • VlaM napsal:

        No, tak tady to nebylo uvozeno, ale zakončeno. Myslím, že z toho obměněného hesla je to dosti zřejmé. Pokud jde o míru vkusu, není jistě na místě estetický relativismus, ale tady to snad hranici vkus/nevkus vyloženě nepřesáhlo, i když připouštím, že tohle není zrovna můj humor, kterému bych se od srdce zasmál.

  2. Jan Fuksa napsal:

    No, já bych z toho taky nedělal velkou vědu, pane Pospíšile. Ač nepatřím mezi Halíkovy stoupence, tentokrát musím uznat, že toto prohlášení se mu povedlo a že je dokonce velice vtipné.

  3. organist napsal:

    Halík si dělá srandu a jeho nadsázka je pěkná. No a christnet to překopíroval do zpráv.

    • MichalD napsal:

      No já tedy nevím, mně úroveň tohoto textu připadá dost ubohá, slohem mi připomíná „vtípky“ o které se pokoušeli soudruzi před desetiletími v RP na adresu svých nepřátel. Já pořád nemohu uvěřit tomu, že by to byl autentický text, přes veškeré zásadní výhrady, které k TH mám, jsem o něm měl přece jen trochu vyšší mínění. Ale možná už nemám ten správný smysl pro humor …

  4. Marek Verner napsal:

    Tak je přeci jasné, že autorem není Tomáš Halík, ale někdo z redakce ChristNetu podepsaný zkratkou juml. Jde jednoznačně o recesi, která se tam občas objevuje (před koncem roku, možná na apríla) …. To jste se nechal trochu napálit pane Pospíšile. Hezké a požehnané svátky🙂

    • cinicius napsal:

      Musím Vás zklamat – autorem je, jak se již potvrdilo, zcela jistě Tomáš Halík. Juml je zkratka redaktora, co příspěvek vložil. Christnet podobné legrace zveřejňuje jen 1. dubna a 31. prosince.

  5. Marek Verner napsal:

    Tak omlouvám se, tentokrát to není mystifikace, tak jsem se nechal asi napálit já :-))) http://halik.cz/aktuality.php

  6. anna napsal:

    je s podivem že i v dnešní době někdo nerozumí žertu.Mně se to velmi líbilo a potěšilo že tak chytrý a vzdělaný kněz jako je pater HALÍK umí takto skvěle reagovat na nesmyslný požadavek

Napsat komentář

