Arbitrážní komise Rady pro reklamu dospěla k nijak překvapivému závěru, že reklama na bylinkovou kofolu je neetická. Podrobnosti např. ZDE. Kupodivu ne každý to chápe.
Arbitrážní komise Rady pro reklamu dospěla k nijak překvapivému závěru, že reklama na bylinkovou kofolu je neetická. Podrobnosti např. ZDE. Kupodivu ne každý to chápe.
This entry was posted on Čtvrtek 29.12.2011 at 7:46 pm and is filed under Zprávy. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Inu, nic překvapivého.
Osobně jí vnímám jako neetickou a nepěknou.
tzn – tuto značku prostě kupovat nebudu ani v restauraci ani nikde jinde. Nic divného. Budu jí důsledně ignorovat, a nejsem sám.
🙂
Myslím si že ten nápoj není o nic lepší než ta reklama. I když jsem ho v bylinkové podobě dosud neokusil a nemám to ani v úmyslu. Docela mi stačila ta klasická. S Coca nebo Pepsi Colou se to nedá srovnávat.