Mengele Heger uspěl

Leoš „Mengele“ Heger (TOP 09), nejpropotratovější ministr v historii samostatné ČR, bohužel uspěl ve svých snahách – v naší zemi byly přes četné protesty a protestní petice zaregistrovány propotratové pilulky laické veřejnosti známé pod jménem RU-486. V lékárnách budou k dispozici nejspíše od podzimu tohoto roku. Více viz na stránkách SÚKLU.

Bůh jej za to jistě potrestá, i celou tu „konzervativní stranu“, která z něj udělala ministra zdravotnictví a drží ho na tom postě, byť dělá cokoliv, nicméně myslím, že jej i stranu by měli obratem potrestat i sami voliči – především ti, co se prohlašují za křesťany.

Ignác Pospíšil

22 Responses to Mengele Heger uspěl

  1. cinicius píše:

    Další příspěvky k tématu:

    Hnutí pro život:
    http://prolife.cz/?a=71&id=2187

  2. VlaM píše:

    Netroufl bych si na nikho svolávat Boží tresty, sám bych je zasloužil. Naopak Pán hledá každou ztracenou ovečku a i ten nejhorší u něj zůstává kandidátem na obrácení.
    Samotná registrace vražedné látky ovšem zasluhuje to největší odsouzení.

    • cinicius píše:

      Na nikoho tresty nesvolávám, pouze kostatuji, že pan Heger bude potrestán. Což určitě bude, protože Bůh je nejvýše spravedlivý a za každý hřích nadělí minimálně časné tresty či jejich ekvivalent.

      • VlaM píše:

        Církev může pro krev mučedníků a zásluhy vyznavačů časné tresty částečně nebo zcela odpustit, to je princip odpustků. Ne každý napravený hříšník musí být nutně potrestán podle měřítek lidské spravedlnosti.

        • cinicius píše:

          Ale podle Boží spravedlnosti jistě. Navíc Církev nic neodpouští, směňuje – nabízí Bohu jiné narovnání náhradou za časné tresty. Těžko říci podle jakých pravidel přesně. Navíc jelikož spása je podmíněna upřímnou lítostí nad hříchy, tak už samotná lítost a hamba nad tím, co hříšník udělal, je trest, kterému se nevyhne nikdo. Uvážíme-li velikost tohoto hříchu, bude lítost nad ním nepochybně trestem nezanedbatelným.

          • anežkaB píše:

            Přesně tak, Heger přijde do pekla, jestliže se neobrátí a je třeba mu to říct. Udělají to biskupové? Pochybuju, proto jsem mu to alespoň sama napsala. Myslím, že jako žena a matka do toho mám co mluvit. Ten člověk si myslí, že nemá za své činy absolutně žádnou zodpovědnost před Bohem, žije ve strašném omylu.

  3. BERAN píše:

    Věštím, že pan docent Heger se bude bránit, že on je jenom muzikant, který hude podle bruselských not.

  4. Modlitba a hladovka se jako způsob boje proti vraždění nevinných evidentně neosvědčily.

    • cinicius píše:

      Modlitba má cenu vždy…

      • Můžeš to prosím rozvést? Děkuji.

      • Vojta píše:

        Ale cenu možná má, ale o účinku, jak je vidět, lze celkem úspěšně pochybovat.

        • cinicius píše:

          Myslím, že nejsme příliš právněni posuzovat účinek modlitby. Snad jen je třeba říci, že upřímná modlitba má cenu a pozitivní účinek vždy. Je ale na Bohu, zda, jak a kdy splní to, oč je žádán. Což někdy znamená, že se nám na modlitbu dostane něco jiného, než jsme očekávali.

          • cinicius píše:

            Jinak k tématu modlitby jsem kdysi napsal dva články:

            Modlit se nestačí

            Bitva u Lepanta – vymodlené vítězství

          • Vojta píše:

            Vzhledem k tomu, že se nic nestalo a liberalizace vraždění nenarozených prošla, tak si opět dovolím o účinnosti modlitby pochybovat. A argument typu, „modlitba sice fungovala, ale jinak, jinde a jindy mi přijde vskutku zoufalý, přece jenom kdyby fungovala tak podobné zvěrstvo neprojde.

          • cinicius píše:

            Co dodat? Křesťan zjevně nejste, tudíš ani nemůžete mít ponětí o tom, co to je modlitba. Věřte tomu, nebo ne, Bůh není náš nádeník a poskok a modlitba není způsob, jak ho jednoduše úkolovat. Pochybuji ale, že má cenu Vám to vysvětlovat…

          • „modlitba není způsob, jak ho jednoduše úkolovat“

            A proto jsi vyzýval čtenáře, ať se modlí, ABY liberalizace neprošla. Jo, to dává perfektní smysl.

            Neschopnost většiny katolíků nahlédnout, kolik absurdit a protimluvů jejich věrouka obsahuje, je značně děsivá.

          • cinicius píše:

            Slyšela jste někdy o rozdílu mezi prosbou a úkolováním. Chápete, že dobrý věřící je už ve své modlitbě smířen s tím, že Bůh může jít jinými cestami, a přesto může prosit? Chápete, že jakákoliv modlitba má cenu už jen jako modlitba a že je proto vždy cenným úsilím? Zjevně ne. Škoda.

            Jinak fascinujeme mne přesvědčení drtivé většiny ateistů, že mají o víře a věrouce lepší a přesnější povědomí než věřící. Je natolik nelogické už ze samé své podstaty, že člověk musí automaticky pochybovat o zdravém rozumu jeho nositele…

            O tom, že má víra je absurdní a obsahuje protimluvy, mne už informovala spusta ateistů či jinověrců. Vždy se ale nakonec ukázalo, že absurdní je pouze jejich představa o tom, co ta víra říká. 🙂

  5. dddddd píše:

    S názorem v článku souhlasím, nicméně tento článek ničím nevyniká, je to prosté konstatování faktu, jen za každou cenu napsat svůj názor na internet. Pane Pospíšil, dávejte si s články víc práce nebo raději pište jen do diskusí.

  6. […] V České republice byly přes četné protesty zaregistrovány dva typy potratových pilulek. Více ZDE. […]

  7. Jakub Albert píše:

    Papež Pius XI.v Casti Connubii: „Když však veřejné úřady těchto maličkých nejen nechrání, nýbrž svými zákony a nařízeními dovolují a tudíž vydávají je lékařům a jiným osobám do rukou, aby je zabíjeli, ať pamatují, že Bůh je soudcem a mstitelem nevinné krve, která se země volá k nebi. (Sr. I. Mojž., 4. 10.)“

    „Někdy až tak daleko dospívá tato smyslnost a ukrutnost, že třeba jedem chce přivoditi neplodnost, a když se to nepodařilo, tím neb oním způsobem v lůně mateřském zabíjí počaté plody, chtějíc, aby její plod byl zmařen, než bude žíti, anebo – žil-li již pod srdcem – aby spíše byl zabit, než se narodí. Věru jsou-li oba takoví, nejsou manžely; a byli-li takovými hned od počátku, pak se sešli nikoli k manželství, nýbrž spíše ke smilstvu; nejsou-li však oba takoví, směle pravím: buď ona jest jaksi nevěstkou mužovou, nebo on jest najatým smilníkem ženy.“ (Sv. Augustin, De nupt. et concup. c. 15.)

    P. S. Větu „V lékárnách budou k dispozici nejspíše od podzimu tohoto roku.“ by bylo vhodné doplnit o několik slov, aby bylo zřejmé, že „uvedené přípravky budou vydávány personálu zdravotnického zařízení na základě žádanky –
    pacientka je tedy nebude vyzvedávat v lékárně.“ Alespoň tak to tvrdí SÚKL.

Zanechat odpověď na cinicius Zrušit odpověď na komentář