Daniel Herman mluvčím lidovců

Počínaje dneškem je mluvčím KDU-ČSL laicizovaný kněz Daniel Herman. Jeho předchůdkyně Alexandra Alvarová bude pokračovat v práci na „politickém marketingu“ strany. Co k tomu dodat? Řekl bych, že pokud jde o můj názor, vše podstatné jsem už napsal v článku Daniel Herman lidovcem. Je to prostě ostuda.

4 reakce na Daniel Herman mluvčím lidovců

  1. P. Evermod Jan Sladek OPraem. napsal:

    Je to ostuda tuplovaná, řekl bych… Jak ostuda P. Hermana, tak ostuda KDU-ČSL… Asi přijdou lidovci o dost voličů, každý svého štěstí strůjcem.

  2. Petr Babi napsal:

    Stále jsem měl naději a odkládal odhlášení, ale zdá se, že čas se už naplníl. Je mi to moc líto Jsem lidovec od r 1982.

  3. ivka napsal:

    Naším mluvčím už pan Herman není, neboť jsme včas-na jaře-z KDU vystoupili.
    byli jsme členy od r.1969!

Napsat komentář

