Tridentská mše ve Vyšším Brodě a Horním Dvořišti

Sv. Michael v Horním Dvořišti

Tridentské Mše svatá na území českobudějovické diecéze o této neděli (4. srpna 2013):

1) cisterciácké opatství Vyšší Brod, kostel Nanebevzetí Panny Marie – tentokráte výjimečně v 7:30 (celebruje někdo z kláštera).

2) Horní Dvořiště, kostel sv. Michaela v 11:30 (celebruje RD Zdeněk Prokeš, farář vyšebrodský).

Ignác Pospíšil

5 reakcí na Tridentská mše ve Vyšším Brodě a Horním Dvořišti

  1. Václav Štěpánek napsal:

    U informace, že mši již celebroval “někdo z kláštera“ bych se chtěl zeptat kolik je v současnosti v klášteře kněží,někde jsem četl o jáhenském svěcení mnicha z kláštera ale už v roce 03 či tak nějak.Díky za odpověď

  2. Václav Štěpánek napsal:

    Pane Pospíšile díky za odpověď, už jsem našel stránku kde jsem četl o svěcení Jiřího Kohouta OCist. na jáhna tak jsem si myslel, že byl vysvěcen i na kněze a je nyní v klášteře, ale nikde o něm není ani zmínka. Vy toho možná víte víc…
    zde stránky čbk, kde jsem tuto informaci přečetl: http://tisk.cirkev.cz/z-domova/jahenske-sveceni-v-ceskych-budejovicich/

Napsat komentář

